måndag 5 december 2011

Tiddeloo!

Så var det måndag igen! I fredags var A magsjuk och själv var jag grymt illamående hela dagen. Jag var övertygad om att helgen skulle gå i lugnets och krasslighetens tecken och väntade bara på att någon av barnen också skulle insjukna, men icke! På lördagen mådde vi bra igen och kickstartade igång dagen med en härlig långfrukost.

Helgen har gått i en rasslande fart, som den så gärna gör när man försöker trycka in så mycket roligt på dessa två lediga dagar. Det har bland annat hunnits med dansuppvisning på dansskolan som E går på, middag här hemma tillsammans med svärmor och julmarknad i Sigtuna och på Steninge Slott.

Nu är det dags att lägga dessa roliga dagar bakom sig och istället bita i det sura äpplet (= den maffiga arbetshögen)...



Bild på mig tagen av underbara Larry White



2 kommentarer:

  1. Är det du på bilden, herregud människa vad snygg du är!!! Jag trodde att det var supermodellen Eva Herzigova tills jag läste bildtexten :-)

    Skönt att det inte blev värre med illamåendet, finns det något värre i denna värld än magsjuka??? Speciellt när man har småbarn så att det bara går runt, runt... Hua!!!

    Ha en härlig tisdag, kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. God morgon Malin!!! Vet ej om du kikar in här alls längre men du såg ju min förra kommentar för ett tag sedan så då svarar jag här också (och på min blogg), alltid himla roligt att höra ifrån dig tycker jag även om jag själv varit bedrövligt dålig med kommenterandet det här året... Hur känner du, skall du inte börja blogga igen snart ;-) Eller finns du (öppet) på Instagram, det har jag börjat använda litegrann, så enkelt att bara slänga upp en bild och så är det bra med det! Fast det går ju inte att hålla på med allt, det är ju som bekant ett av mina dilemman...

    Hur som helst; Du är ju vacker som en dag att döma av de bilder jag har sett på din blogg och MÅSTE ju passa i precis allt :-)

    Ja, herregud, jag behöver verkligen börja träna nu!!! Mitt kort har varit låst i 3 månader men nu är det upptinat igen och jag vill verkligen komma igång, inte minst för att det snart är dags att vare sig man vill eller inte behöva kliva ur "vintermunderingen" och ta på sig sommarkläderna ;-)

    Vilka pass är dina favoriter?

    Hoppas att du får en riktigt skön lördag, vi skall faktiskt till Gym & Sim idag då Irma har uppvisning med sin dansgrupp, gulligt!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera