fredag 25 november 2011

Hur söta på en skala?

Spana in dessa Sonny Angel-dockor utrustade med små huvudbonader i olika teman:





De är ju förbaskat söta och helt, helt oemotståndliga! Kan tyckas något barnsliga, men jag gillar ju lekfulla inredningsdetaljer! Så idag, när jag sprang lite rundor i huvudstaden och stötte på dessa ljuva dockor, bestämde jag mig för att låta dem flytta in hos mig. Att de sedan sägs ge sin ägare kärlek och lycka är bara en himla fin bonus ;-).

Att välja ut favoriterna var inte det lättaste, men dessa tre pockade lite extra på min uppmärksamhet och fick följa med hem!



4 kommentarer:

  1. Dom är ursöta , men än så länge har dom inte fått följa med mig hem ;) kram och ha en mysig lördag!

    SvaraRadera
  2. Så söta, de har jag helt missat! Vart köpte du dem?

    Hoppas att du har en skön lördagskväll, hemma hos oss blev det hämtmat (kebab och pizza, maken var på julfet igår... hehe...) och sedan slösurfande för mig och slötittande på fotboll för maken :-)

    Ha en härlig söndag, kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Caroline och lilla u: Jag köpte mina på Asplunds på Sibyllegatan här i Stockholm. Jag har sett dem på fler ställen men kan tyvärr inte komma på var!

    SvaraRadera